Anmeldelse af Nedis Action Camera 4K Ultra HD

I denne artikel anmelder vi Nedis’ populære action kamera i 4K Ultra HD. Kameraet er et populært valg blandt fotografer, der ønsker et action kamera til en fordelagtig pris, som kan forevige aktiviteter i uovertruffen kvalitet. Vi dykker ned i kameraets mange funktioner og specifikationer og herudover kigger vi nærmere på, hvorfor man bør investere i et action camera med 4K.

I det følgende kan du blive lidt klogere på Nedis Action Camera 4K Ultra HD og finde ud af, om det er det rette action kamera for dig.

Nedis: Brugervenlige action kameraer af høj kvalitet

Nedis er et stort hollandsk elektronikmærke, der distribueres på tværs af hele Europa. Nedis omfavner et væld af forskellige produkter, men har særligt stor ekspertise inden for specialkameraer. Nedis er et brand der vægter god value for money og altid høj kvalitet. Derudover er deres produkter altid brugervenlige og både nemme at installere og benytte.

Fang dine oplevelser med et action kamera

Når det kommer til action kameraer er det udelukkende fantasien, der sættes grænser for hvad kameraerne kan bruges til. Et action camera er en robust størrelse, der kan bruges til at filme de fleste typer fritidsaktiviteter – alt fra sport og dykning til hiking og rejser. Med et action kamera følger et monteringssæt, som gør det muligt for dig at sætte dit action kamera fast på en hjelm eller på andet udstyr. Nogle action kameraer kan benyttes under vandet, men det er langt fra alle. Så hvis du skal bruge dit kamera til undervandsoptagelser eller til sejlads, så husk at undersøge hvorvidt det er bygget til formålet.

Opnå sublim optagekvalitet med et action camera med 4K

Der er mange positive ting at sige om dette action camera, men det mest central må være den fuldstændig fremragende optagekvalitet på videoerne. Nedis Action Camera 4K optager nemlig, som navnet afslører, i en sublim 4K-kvalitet. 4K svarer til 8 megapixels, hvilket svarer til omtrent 4 gange så mange pixels, som en full HD-opløsning. Denne opløsning giver en overlegen og professionel billedkvalitet af højeste kaliber og til en uovertruffen pris.

Forevig dine aktiviteter både til lands og til vands

Dette 4K action kamera er et perfekt valg til at fange dine sportslige aktiviteter, herunder også vandsport som surfing, svømning og dykning. Action kameraet er nemlig udstyret med et vandtæt og robust kabinet, der muliggør vandoptagelser på helt ned til 30 m. dybde. Med dette kamera kan du komme helt tæt på og gang på gang genopleve suset fra dine oplevelser. Videooptagelserne kan vare op til 29 minutter og herefter skal du blot trykke start, for at igangsætte en ny optagelse.

Del dine optagelser øjeblikkeligt

Med Nedis 4K Action Camera kan du dele dine oplevelser øjeblikkeligt. Kameraet byder nemlig på live stream gennem wi-fi og en gratis app, der kan downloades til kameraet, og som er tilgængelig til både iOS og Android. Således kan du dele alle dine oplevelser i selvsamme øjeblik, som de finder sted – det værende spændende opdagelser på havets bund eller mindeværdig øjeblikke fra en udfordrende bjergvandring. Med wi-fi kan du dele dine optagelser og billeder direkte med dine venner på Instagram, Facebook og andre sociale medier.

Flere attraktive specifikationer

Dette Nedis action kamera med 4K vejer 65 g, har en indvendig hukommelse på 2 GB. Med et micro SD-kort kan kameraet lagre op til 64 GB (købes separat). Kameraet er udstyret med en 2” TFT-skærm, som garanterer at du rent faktisk kan se alt hvad du optager. Der er naturligvis en indbygget mikrofon i action kameraet, som også er udstyret med en HDMI-udgang til visning af optagelser på TV.

Når du køber dette action camera, får du meget mere end selve kameraet med, der medfølger

• et vandtæt kabinet
  • batteri
  • USB-kabel
  • beskyttende bagklap
  • klud til objektivet
  • stropper
  • hjelmbeslag

Du får altså alt hvad du skal bruge for at komme godt og hurtigt i gang med at bruge dit splinternye action camera.

Hvis du dyrker vandsport eller anden sport, så kunne Nedis Action Camera 4K Ultra HD Wi-fi snildt være det bedste action kamera til dig. Fordi action kameraet er udstyret med 4K opløsning er det også et af de bedste bud på et kamera til enhver actionfotograf, der værdsætter optagelser af ypperste kvalitet. Kameraet fås til en særdeles fordelagtig pris og indfrier alle forventninger.

nedis action kamera 4K

Produkt Pris Køb her
Nedis Action Camera 4K Ultra HD 449,00 kr. KØB HER

Har du spørgsmål?

Macther Nedis Action Camera 4K alligevel ikke dine behov? Så læs vores test af actionkameraer – måske du her kan finde lige netop det action kamera, som du leder efter. Du kan også kaste et blik på nogle af vores andre test af specialkameraer, heriblandt vores test af vildtkameraer eller dash cams.

Pønser du på at investere i et actionkamera og har du spørgsmål i forbindelse med dette, så er du altid mere velkommen til at tage kontakt til os. Udfyld vores kontaktformular og så vender vi tilbage så hurtigt som muligt

3.1/5 (108 Reviews)

Om forfatteren

admin administrator